Si të parandaloni duke forcuar sistemin imunitar?

Imuniteti është një sistem mbrojtës që mbron trupin e njeriut nga agresioni i patogjenëve dhe agjentëve infektivë. Këto patogjenë të huaj përbëhen kryesisht nga baktere, kërpudha, protozoar, parazitë dhe viruse, të tilla si Covid, por edhe qeliza kancerogjene.

Përmes një serie komplekse të proceseve biokimike dhe qelizore, sistemi imunitar vepron si një mburojë kundër agresioneve të jashtme dhe të brendshme, duke e mbajtur trupin sa më të shëndetshëm dhe të paprekur. Sistemi imunitar përbëhet nga një tërësi komplekse, një lloj “rrjeti mbikëqyrjeje”, i përbërë nga organe, molekula qarkulluese dhe qeliza, secila me një rol specifik dhe e vendosur në pjesë të ndryshme të trupit.

Në mënyrë të veçantë, mbrojtja imune përbëhet nga:

  • Organet dhe indet limfatike (palca e kockave, timusi dhe indet limfatike të bajameve, nyjet limfatike, apendix, adenoidet, shpretkën, pllakat Peyer të zorrëve).
  • Qelizat e bardha të gjakut (leukocitet) të pranishme në gjak.
  • Citokinat (ndërmjetësuesit kimikë që koordinojnë dhe ekzekutojnë përgjigjet imune).
    Ndërsa stinët ndryshojnë dhe, veçanërisht gjatë dimrit, me përhapjen e ftohjeve dhe gripit, është e nevojshme të mbani sistemin tuaj imunitar më reaktiv dhe të fortë. Sidoqoftë, kujdesi dhe forcimi i sistemit imunitar, është një veprim parandalues që duhet të kryhet gjatë gjithë vitit.

Si funksionojnë mbrojtjet imunitare?


Sistemi imunitar i trupit të njeriut zbaton dy forma të ndryshme të mbrojtjes:

  1. Imuniteti jospecifik ose i lindur (natyrisht para-ekzistues që nga lindja);
  2. Imuniteti specifik ose adaptues (i cili zhvillohet pas kontaktit të parë me patogjenin ose me vaksinat). Imuniteti i lindur mbron infeksionet më të zakonshme dhe është përgjegjës për përgjigjen inflamatore ndaj lëndimeve, traumave dhe sëmundjeve të tilla si artrozat. Mbrojtja e tij është e shpejtë, por joefikase ndaj disa mikroorganizmave patogjene.
    Imuniteti adaptues, nga ana tjetër, është shumë më specifik dhe është në gjendje të njohë dhe sulmojë të gjithë agjentët e dëmshëm të mundshëve T (të prodhuara në timus) që qarkullojnë në gjak dhe në sistemin limfatik dhe aktivizohen kur njohin qelizat e huaja, duke i sulmuar dhe shkatërruar ato.
    Limfociteve B (të prodhuara në palcën e kockave) që prodhojnë antitrupa, të cilat janë molekula të afta të lidhen me një antigjen specifik dhe ta neutralizojnë atë. Kur takojnë antigjenin përkatës, limfocitet B të pjekura riprodhohen në qelizat klone, të cilat diferencohen në qelizat plazmatike, që janë antitrupa specifikë kundër një antigjeni të caktuar të huaj dhe qelizat e kujtesës, të afta për të zbatuar një përgjigje imune më të shpejtë në rast të ekspozimeve në të ardhmen ndaj të njëjtit antigjen. Mbrojtja e ulët imune Shkaqet dhe simptomat: Ulja e mbrojtjes imune mund të korrespondojë me një funksion të zvogëluar ose një numër të zvogëluar të qelizave përgjegjëse për mbrojtjen e trupit, për shembull leukopenia është një rënie e qelizave të bardha të gjakut në gjak në një nivel nën 4,000 qeliza/mm³. Të kesh mbrojtje të ulët imune mund të jetë një problem, pasi mekanizmi natyror i mbrojtjes së trupit dështon dhe trupi është më i prekshëm ndaj veprimit të kërcënimeve të mundshme të jashtme dhe të brendshme që mund ta dëmtojnë atë. Por pse ulen mbrojtjet imunitare? Shkaqet jo-patologjike kryesisht kanë të bëjnë me gjendje të tilla si: Stresi, përdorimi i antibiotikëve, kimioterapisë dhe imunosupresantëve; Mungesa e vitaminës B12; Ndryshimi i stinës dhe i ftohti; Periudha të veçanta të jetës, të tilla si shtatzania ose pleqëria.
    Mbrojtja e ulët imune mund të paraqesë simptoma të ndryshme. Ndër më të zakonshmet janë: Lodhja, ndjesia e dobësisë, dhimbje muskulare, dhimbje koke, renia e flokëve, anemia, lëkurë e dehidratuar ose e thatë. Këto çrregullime janë veçanërisht intensive në ndryshimet e sezonit, aq sa edhe aktivitetet normale ditore të atyre që vuajnë prej tyre janë të kompromentuara dhe të vështira. Për këtë arsye, së bashku me këto periudha, bëhet edhe më e rëndësishme rritja e mbrojtjes imune.
    Si ta forcojmë sistemin imunitar?
    Për të forcuar mbrojtjen imunitare dhe për ta bërë sistemin e mbrojtjes natyrore vigjilent dhe të gatshëm për të vepruar në rast nevoje, thjesht ndiqni disa rregulla të thjeshta që kanë të bëjnë, mbi të gjitha, me një mënyrë jetese të shëndetshme dhe të rregullt. Forcimi i mbrojtjes imune kërkon:
    – Një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, e pasur me vitamina dhe kripëra minerale; – = – Një aktivitet sportiv të vazhdueshëm dhe të moderuar;
    – Reduktimin i të gjitha burimeve të stresit;
    – Një cilësi të mirë të gjumit, dhe që duhet të jetë sa më i rregullt;
    – Kufizimin e pirjes së duhanit dhe alkoolit.

Produktet natyrale që nevojiten për të forcuar sistemin imunitar.

Çfarë diete duhet të ndiqni?

Midis produkteve natyrore për të forcuar mbrojtjen imune ekziston një dietë e shëndetshme dhe një dietë e pasur me disa substanca të tilla si probiotikë, fermente laktike, vitamina (në veçanti A, C, E dhe grupi B), kripëra minerale (zinku dhe seleni) dhe Omega 3. Ndërsa ushqimet që përmbajnë shumë sheqerna dhe yndyrna të ngopura janë të ndaluara. Siguroni të paktën 5 porcione në ditë me fruta dhe perime. Ndër ushqimet që kontribuojnë më shumënë forcimin e trupit tonë janë:
Hudhra; Agrumet; Frutat e thata; Kërpudhat; Patatet e ëmbla; Qumështi dhe kosi me pak yndyrë; Salmoni dhe peshqt e tjerë të yndyrshëm; Perimet me ngjyrë jeshile; Kungulli dhe të gjitha perimet e tjera portokalli; Drithërat e plota; Rrënjët e xhinxherit.

Aty ku ushqimi nuk arrin të plotësojë nevojat e organizmit, ka shtesa ushqimore që ndihmojnë për mbrojtjen imune.

Por cilat janë më të mirat?

Nëse një dietë e mirë dhe e shëndetshme, aktiviteti fizik, zvogëlimi i stresit dhe të gjithë faktorët e tjerë të konsideruar tashmë nuk janë të mjaftueshme për të rritur sistemin imunitar, mund të jetë e nevojshme të merrni një suplement specifik për sistemin imunitar. Shtesa më e mirë për mbrojtjen imune është ajo që arrin të sigurojë trupin me të gjitha mikro dhe makroelementët e nevojshëm për nevojat e tij. Në treg ka formate të ndryshme (kapsula, pluhur ose tableta) dhe formulime të ndryshme. Por për një veprim efektiv dhe të synuar për të ngritur mbrojtjen imune, rekomandohen ato shtesa që përmbajnë përbërës aktivë dhe substanca të tilla si: Vitaminë A; Vitaminë C; Vitaminë E; Vitaminë D; Vitaminat e grupit B; Selen; Zink; Bakër; Ekinacea; Kuercetin; Laktoferinë.
Të kesh një sistem imun të fortë dhe të ekuilibruar do të thotë të jesh në gjendje të parandalosh dhe neutralizosh çdo kërcënim që vjen nga jashtë, siç janë bakteret dhe viruset e gripit.

Në faqen online te BIO PARAFARMACISE FRANCEZE, do të gjeni një zgjedhje të gjerë të suplementeve më të mira për mbrojtjen imune, për të forcuar dhe mbështetur më mirë funksionet e trupit.

Kujdesuni për shëndetin tuaj dhe forconi sistemin tuaj imunitar.

Relatest posts

Leave Comments

Open chat
Powered by